My Blog List

Tuesday, September 9, 2008

Bersabarlah OJAI

Assallammualaikum kengkawan,
Selamat menyambut Bulan Ramadhan yang mulia, sesamalah kita menilai diri kita di bulan yang mulia ini. Disamping itu ingin aku sebar berita yang sedih ini yakni pada hari ini aku terserempak dengan Ojai di Ampang Puteri Hospital, Ampang. Suami Ojai menghidap "Brain Tumor" dan sedang menjalani pembedahan hari ni. di waktu aku jumpa Ojai tadi suami dia sedang di bedah. Jadi disini aku mohon kengkawan semua agar dapat kita sesama berdoa untuk keselamatan dan kesihatan suami Ojai. Insyaallah mudah mudahan suami nya selamat dan sembuh dengan cepat. 

Kepada Ojai semoga tabah dan sabar menghadapi ujian Allah mudah - mudahan dirahmati dan di berkati Allah dan aku doakan agar semuanya selamat dan agar penyakit suami kau cepat sembuh Insyaallah.

Disini juga aku ingin mohon maaf jika ada salah dan silap dan agar kita sama2 menghadapi dan menjalani bulan yang mulia ini dgn sempurna dan agar Allah merahmati dan memberkati kita didalam menghadapi Ujian di Bulan Ramadhan ini.

Regards,
Saiful Bahry Adzis

No comments: